آیا می توانم یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA و Stage2 CKD دریافت بازیابی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به تازگی، من یک ایمیل از بیمار من دریافت کرد. او گفت که او باید بیماری کلیه IgA و 2CKD مرحله (بیماری مزمن کلیوی)، و او می خواهند بدانند که اگر او می تواند بهبود می یابند. من فکر می کنم این سوال نه تنها سوال خود، بسیاری از بیماران مبتلا به این نوع از بیماری می خواهید بدانید جواب این است. بنابراین، بعد من به شما این پاسخ را بدهد، من امیدوارم که آن را می تواند به شما کمک کند.

بیماری مزمن کلیه را می توان به 5stages تقسیم شده است، اگر شما در stage2 می باشد، که به معنی شما در مراحل اولیه CKD هستند. اگر شما می توانید درمان درست را در زمان دریافت کنید، شما قطعا می تواند از آن بهبود یافت.

درمان های غربی: Hormonotherapy می تواند در یک زمان کوتاه کار می کنند اما دارای عوارض جانبی و آسان به عود. در آغاز درمان شما نیاز به گرفتن دارو به اندازه کافی، پس از کاهش دارو به تدریج، و بالاتر از همه شما باید درمان را برای مدت طولانی نگه دارید. در همین حال، شما همچنین باید محبت جلوگیری از، کار را به مکان های عمومی که در آن بسیاری از مردم نیست. به صورت یک عادت زندگی سالم و جلوگیری از خسته می شوند.

چینی درمان پزشکی: داروهای چینی می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده ما تعمیر و هیچ عوارض جانبی. آنچه مهم تر است، می تواند بیماری خود را از ریشه آن را درمان کند. این نه تنها می تواند عملکرد کلیه محافظت می کند، اما همچنین می تواند بیماری را از گرفتن بدتر جلوگیری کند.

رژیم غذایی: شما نیاز به توجه به رژیم غذایی، رژیم غذایی مناسب می تواند به شما کمک کند برای درمان بیماری خود را. مواد غذایی پروتئین بالا ممکن است عملکرد کلیه شما آسیب برساند.

هنگامی که شما نفروپاتی IgA، انجام نمی شود می ترسم. کار درست را شما باید انجام دهید این است که یادگیری برخی از دانش از آن، از دکتر خود یا از راه های دیگر از جمله اطلاعات مربوط به جستجو در اینترنت. برو به بیمارستان نرمال و دریافت درمان مناسب در زمان.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر از نفروپاتی IgA، لطفا کارشناسان آنلاین ما مراجعه و یا ایمیل با ما، ما شما را در زمان پاسخ.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA و Stage2 CKD دریافت بازیابی





:: برچسب‌ها: IgA در درمان، می تواند به بیماران مبتلا به IgA در گرفتن بهبود می یابند، مرحله 2CKD بیماران می توانند دریافت بازیابی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: